Dagens citat

torsdag 8 mars 2012

För jag Reeeser mig igen...


oh jag Reeeeser mig igen
o jag Reeeeeser mig igen

när klockjävulen ringer
Reeeeeser jag mig igen
ja, jag Reeeeser mig igen

men nu ska BertaStina gå o nanna sig en stund innan hon
Reeeeeser sig igen...

o i morgon ska det ske tidigt så det blir fasen inte lätt..
går det så är det nog
ett MIRAKEL... 

ett mirakel..ett mirakel.. ett mirakel.


Godnatt Godnatt Godnatt..
för BertaStina ska snart Reeeeeesa sig upp igen.

Men sen fasen är det helg..
Läge för ett TJOHOOOO liksom..  =)


o för all del... eftersom det är kvinnodagen idag så
GLÖM NU INTE ATT KVINNAN ÄR DET FÖRSTA KÖNET..

3 kommentarer:

  1. Vilken sångfågel du blivit då :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskar dina inlägg. Sjung vidare och ha en bra dag =)

      Radera
  2. Fredag idag så TJOHO på dig då =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...