Dagens citat

tisdag 3 mars 2009

I mitt nästa liv...

ska jag bli en katt och bo hos en snäll familj som ger mig god mat, ingen jävla fisk eller kattmat. Gärna räkor, fläskfilé, skinka, grädde o glass, och kanske en och annan mjuk kaka skulle jag kunna tänka mig.... kärleksmums =)
Sen ska jag få ligga i deras knän o bli kliad så mycket jag vill.. och varmt o gott ska det vara.

Nån fågelmamma med boet fullt av skrikande ungar vill jag då inte bli, som får jäkta livet ur sig för att skaffa mat åt dom små liven.. undrar om fågelungarna oxå skriker.. -JAG TYCKER INTE OM DET DÄR!!!! när den stackars fågelmamman kommer farande med nån insekt hon lyckats fånga.
Ja, fast nu ska väl inte BertaStina vara sådär.. det kommer att bli så mysigt när det börjar kvittra i dom "vackra" granarna här snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...