Dagens citat

onsdag 12 januari 2011

Idag..

är en dag som BertaStina blev sittandes läänge på sängkanten (när hon väl kommit Så långt) o funderade över hur man orkar leva..
BertaStina är så trött så trött så trött.. så ......  hon orkar inte ens ens fundera på om hon skulle hittat nåt annat att ta på sig.. Hon kravlade bara in i samma håriga paltor som igår o i förrgår o .. ää BertaStina vet fan inte.. Hon är nästan Död..  *Stön*
Men det är väl bara att pallra sig iväg till ännu en dag på jobbet.. Dit o se hur många tomtajävlar som är kvar att driva ut där..
Usch.. detta kan bli jobbigt..
Giv mig styrka..

3 kommentarer:

  1. Tyvärr BertaStina, vi ska fortsätta driva ut alla banankartonger o möbler ur huset idag så jag kan inte ge dig nån styrka!=) Men om jag tänker på dig så kan du tänka på mig så kanske vi på nåt sätt skänker varandra styrka på det viset??

    "först är livet ett helvete och sen dör man"

    SvaraRadera
  2. Och jag som tyckte du såg så fräsch och pigg ut när vi möttes =)

    SvaraRadera
  3. Ha ha. Din skämtare där :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...