Dagens citat

torsdag 20 januari 2011

Nu säger BertaStina bara en sak..

Nu är det tur att hon INTE är en karl....

Fyy farao som bacillen har tatt BertaStina..

Men roligt har vi haft på jobbet idag i alla fall. Trots att BertaStina är försnylder.. eller kanske tack vare det, o tack vara att hon är så jädrans förvirrad.. =).. (Nä, BertaStina tänker inte berätta HUR förvirrad)  =)

o efter att vi garvat så tårarna sprutat o vi fått ont i magen o det är dags att gå hem, så kommer en försenad, försoven, nyvaken o förkyld GreightJonna in genom dörren med Björnfitta på huvudet o ser inte precis ut som en nyponros... varpå Miss Norrland bryter i hop i ett asgarv o säger.. Fy faan hur Du ser ut..!!
o när BertaStina tittar på Greigt så bryter hon oxå ihop i ett hysteriskt garv, så tårarna rinner av både skratt o förkylning.. o BertaStina hon ser ju inte heller så fräsch ut, med tuss i näsan o rinnande ögon..

Ja det var tur att inte BertaStina var sjukskriven idag..
Ett gott skratt förlänger ju livet, så BertaStina ska nog överleva denna förkylningen med..

Ha nu en trevlig natt Greight..  skit du i "gardinerna" o käka upp chokladen... det kan du behöva =)
BertaStina knaprar lite alvedon o kryper snart till kojs..
Natti Natti..

8 kommentarer:

  1. Fyttirackarn.Inge kul att va förkyld men inte dåligt att ha råd att snyta sig i femhundringar.
    Ett gott skratt förlänger livet och skrattar gör man åt din undebara header *tummen upp*
    Men måste du tjata så förbaskat på Knubbe.Han ser ju livrädd ut?Hehe...

    SvaraRadera
  2. Ja man MÅSTE tjata på gubbar =)

    SvaraRadera
  3. Hahahahaha!!!!!!!!!!

    GÖR inte sååå!
    Den bilden och Dina ord gav mej nyss världens jäkla asgarv!!

    Och så headern....så himla bra!
    Och "du bara gör" så där...plätt-lätt!!!
    (Har ju precis läst din sk förklaring och jag gav upp efter tre meningar...typ! Hahaha!)

    Hoppas nu du kryar på lilla "däsad" så du kan plocka ut den där femhundringen snart...tänk på omgivningen att dom faktiskt kan få skratt-kramper!

    TACK!
    Pöss på panna, tok-Fia!

    SvaraRadera
  4. Haha!!

    Va då, ser inte jag alltid ut som en nyponros?! Nu förstår jag inte alls vad du menar =)

    Nu när jag slipper gardinerna så ska jag nog överleva natten. Om inte annat så är jag fullt upptagen med att snyta mig hela tiden. Ja, du vet hur det är...

    Hoppas att du vaknar frisk och kry imorgon!

    Sov gott du som får =)

    SvaraRadera
  5. Ja det var så kul på jobbet... Jag hoppas du är förkyld och förvirrad länge...

    SvaraRadera
  6. HaHa, tack för den Anna..

    o Greight, nä nyvaken o förkyld klarade inte ens du av att se ut som en nyponros.. annars är du så söt så =)

    SvaraRadera
  7. Även om det kan ha sina fördelar att vara förkyld (tydligen!? Garv!!! :-D) så hoppas jag att du vaknade upp nu i morse och kände dej BÄTTRE!? :-)

    Om du mejlar över lite fluffig nysnö nån gång i eftermiddag, så ska jag se om jag hinner plåta amaryllisarna i den då! ;-)

    Ha en najsig dag! :-)

    SvaraRadera
  8. Femhundringar att snyta sig i vill jag också ha!!!

    Men krya på sig; hördu!!!
    Även om nu förkylningen tycks ha vissa smått förvirrade fördelar, he, he...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...